Lotte Verbarendse

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Hoi ik ben Lotte, ik ben 15 jaar en ik zit in het vierde jaar op het Sint Oelbertgymnasium in Oosterhout. Ik ga dit jaar met de organisatie Worldmapping op expeditie naar de filipijnen, niet alleen voor mijzelf maar ook om de mensen daar te helpen door middel van vrijwilligerswerk. Ik kijk er ontzettend erg naar uit en ik hoop jullie met dit blog op de hoogte te kunnen houden van al mijn activiteiten en acties voor mijn reis!

Over mijn reis

Tijdens mijn reis verblijven we op het eiland Cebu dat in het midden van de Filipijnen ligt. Projecten waar we onder andere aan mee zullen gaan werken zijn projecten in het kader van het ondernemen van activiteien met ‘special children’, dit zijn kinderen met extra fysieke en mentale behoeften, ook bezoeken we de bevolking die op een vuilnisbelt leeft.

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk.